سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم مورد نیاز برای اسپری شابلون تاتو بدن لمینت در خانه 2022

لمینت دندان می توانند اعتماد به نفس را بالا ببرد

لمینت دندان انواع مختلفی دارد که در جهان بسیار پر طرفدار است البته معایب و مزایای خاص خود را دارد که اصلی ترین مزایا زیبایی خیره کننده ان است که شما بعد لمینت طبیعتا دندان زیبایی خواهید داشت اما هزینه زیادی دارد و اگر اینده مشکلی برای دندان شما پیش بیاد باید هزینه نمایید چون این نوع زیبایی دائمی نیست و شاید بتوان گفت طول عمرشان به 15 سال کمتر یا بیشتر خواهد بود.

یکی از نگرانی‌هایی که بسیاری از بیماران در مورد درمان حرفه‌ای سفید کردن دندان دارند، دستیابی به لبخندی بیش از حد سفید است. اگرچه درست است که می‌توانیم لبخند شما را تا جایی که می‌خواهید سفید کنیم - چه با سفید کردن دندان حرفه‌ای یا روکش‌های چینی - وقتی به سطح مشخصی از سفیدی رسیدید، دیگر طبیعی به نظر نمی‌رسد.

 

طول عمر کامپوزیت دندان

 

 

طول عمر کامپوزیت دندان معمولا با لمینت سرامیکی مقایسه می شود:

طول عمر لمینت سرامیکی بسیار بیشتر از ونیر کامپوزیت دندان است و تقریبا دو برابر ونیر کامپوزیت دوام دارد. زیرا سرامیک ماده ای قوی تر از کامپوزیت استالبته ناگفته نماند که برخی از کامپوزیت ونیرها با داشتن ذرات نانو سرامیک عمر طولانی دارند. طول عمر لمینت سرامیکی معمولا بیش از 20 سال است. البته مراقبت از دندان و بهداشت دهان و چکاپ 6 ماهه در طول عمر و ماندگاری آنها بسیار موثر است.از آنجایی که استحکام لمینت سرامیکی بسیار زیاد است و به اندازه مینا متخلخل نیست، در برابر رنگ و لکه بسیار مقاوم است. بعد از لمینت سرامیکی، دندان های شما عالی به نظر می رسند البته اگر مینای دندان شما فرسوده و نازک است، با شکستگی های شدیدتر، نقص های ژنتیکی و پوسیدگی دندان ، لمینت سرامیکی راه حل خوبی خواهد بود. همچنین فاصله های طولانی بین دندان ها ممکن است با ونیرهای کامپوزیت درمان نشود اما ممکن است با لمینت های سرامیکی امکان پذیر باشد.یک یا چند دندان جلوی شما ممکن است در اثر تصادف یا ضربه بشکند یا پر شود. نگران نباشید زیرا با لمینت سرامیکی قابل درمان است. لمینت سرامیکی گزینه خوبی برای دندان های کوچک یا بدشکل و دندان های شکسته یا پر شده است. اما اگر توانایی هزینه های سنگین را ندارید میتوانید با خرید لمینت دندان که در خانه مراحل را باید انجام دهید تا حدودی  ظاهر دندان خود را سرو سامان ببخشید هر چند نباید انتظار زیادی داشته باشید و د حد قمتش کار را بنداز است که باز هم تاکید میکنیم قبل خرید حتما تحقیق نمایید چون یک سری ممکن است با این لمینت ها راحت نباشند و یک سری ها راحت باشند مهم شخص شما خواهد بود که میزان عمر این لمینت ها حدود 1 سال است  


 

ایا تعویض ونیرها امکان پذیر است

 

 

 

ایا تعویض ونیرها امکان پذیر است :

روکش ها یا لمینت به شما این امکان را می دهند که به راحتی لبخند خود را سفید کنید. با مراقبت کافی ا  خود، به ظاهر جدید روکش های خود کمک کنید. از خوردن غذاها یا نوشیدنی هایی که پتانسیل ایجاد لکه دارند خودداری کنید، دندان های خود را به طور منظم مسواک بزنید و فراموش نکنید که هر شش ماه یک بار با دندانپزشک خود تمیز کردن حرفه ای را برنامه ریزی کنید. اگر روکش های قدیمی دارید، دندانپزشک شما ممکن است توصیه کند که آنها را با روکش های جدید جایگزین کنید، اگر متوجه شوید تغییر رنگ قابل برگشت نیست.

 

طول عمر ونیر چقدر است


 

طول عمر ونیر چقدر است :

از طرف دیگر ونیرها می توانند تا 15 سال عمر کنند. اگرچه قوی هستند، اما نازک هستند و ممکن است آسیب ببینند. اگر بیمار دندان‌های خود را به هم ساییده یا اقلام سفت مانند یخ یا حتی ناخن‌های دست خود را بجود، می‌توانند خرد شوند یا شل شوند. دندانپزشک اغلب می تواند آسیب وارده به روکش را ترمیم کند، به خصوص اگر از مواد کامپوزیت ساخته شده باشد. با این حال، بیماران بالقوه باید بدانند که از آنجایی که برخی از مینای دندان برداشته می‌شود، گرفتن روکش چیزی نیست که بتوان آن را بازگرداند. اگر جدا شدند یا آسیب دیدند، باید تعویض شوند.

 

 

لمینت دندان می توانند اعتماد به نفس را بالا ببرد

 

 

لمینت دندان می توانند اعتماد به نفس را بالا ببرد :

عمل روکش چند به مطب مراجعه میکنید. در اولین ویزیت، دندانپزشک مینای کافی را از جلوی دندان‌های شما جدا می‌کند تا فضایی برای روکش‌ها وجود داشته باشد. اگر مینای دندان برداشته نشود، روکش های چینی باعث می شوند که دندان های شما بزرگ و حجیم به نظر برسند.در طی اولین ویزیت، دندانپزشک شما از دندان های شما قالب می گیرد تا به آزمایشگاه بفرستد. این برداشت همان چیزی است که برای ایجاد یک جفت روکش مخصوص ساختار دهان شما استفاده می شود. برای محافظت از دندان های شما در این بین، دندانپزشک شما روکش های موقت را قرار می دهد.وقتی به مطب ما برگشتید، روکش های شما آماده خواهند بود. سپس دندانپزشک شما مطمئن خواهد شد که ترمیم دندان با رنگ مینای طبیعی شما مطابقت دارد. ممکن است تناسب روکش ها را کمی تنظیم کنیم تا طبیعی به نظر برسند و احساس کنند.در پایان این فرآیند، یک لبخند زیبا و جدید خواهید داشت.